Ana içeriğe atla

ANNELİK

ŞU AN BURADA OLUP, KÜÇÜK BİR NEFES ALIP YENİDEN DÖNSEM KEŞMEKEŞE... Evet anne olmayı ben seçtim. Ama onlar-çocuklarım- dünyaya gelmeyi seçmediler. Ve her defasında bunu bana karşı kullanıyor olmaları beni çok yoruyor. Sanki kalbime bıçak saplanıyor. Alt tarafı kızımdan 1 fincan kahve istedim. Ve şaka bile olsa, o cümleyi haketmedim. Ben anneme bir defa "beni doğurmasaydın" demedim. "ben gelmek istemedim, beni sen dünyaya getirdin, bakmak zorundasın" demedim, demem. Peki bu cümleler bana neden söyleniyor? Önce oğlum, şimdi kızım. Ve ben dünden beri ara ara ağlıyor, mide ağrısı yaşıyor ve yaşama sevincimi kaybediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haftasonu AÖF sınavları vardı. Nihayet bu sene bitecek. Zaten 2 dersim kalmıştı. Onları da verdim mi tamamdır inşallah :) Finaller haziranın ilk haftasında. Kendime nisan sonuna kadar dinlenme izni verdim. Zira beynim resmen ambalaj oldu fazla yüklemeden. Ders çalışma süresince romanlarımdan uzak kaldım. Bu mesafeyi kapatmak için bir kitaba başlamaya karar verdim. Kitaplığımda okunmayı bekleyen güzellikler var :) Ama ben açlık oyunlarının 2. ve 3. kitabını tekrar okumaya karar verdim. Bu güzel 3 lü seriyi herkese tavsiye ederim.. Dün akşamdan beri yaşadığım mide fesadı sona ererse bu akşam okumaya başlarım umarım. Hasta olmaktan nefret ediyorum ama nedense bu ara ne sık hastalandım ben yaaa :( Ciddi ciddi spora başlamayı düşünmeliyim.  Yediklerime de dikkat etmem lazım. Mesela çok sevdiğim neskafeden artık uzak durucam. Yapay yiyceklerden de öyle. Herkeşlere sevgiler.. Hastalıksız ve sağlıklı günler :)

Yeniden Ses :)

uzun bir sessizlikti dimi... Neler olmadı ki.. öğretmenlik bitti haritacılık başladı.. gel-git'ler.. bunalımlar.. gelip gidenler... ergenlerle savaşlar.. hastalıklar.. küslükler-barışmalar.. kavgalar.. hatalar.. sevinçler.. özlemler.. insan hayatında ne çok girdi-çıktı oluyor maddi ve manevi boyutta... Dün işe gittik, Kadiri tarikatıyla tanıştık.. Araştırdım, okudum.. Yine bir şeyler öğrenmeme vesile oldu yaşadıklarım.. Geylani vakfı, Kadirilik ve benimsedikleri düşünceler.. gerçekten ilginç ama bana halaaa uzak.. ama yeni insanlar tanımak, yeni hayatlara dokunmak kadar mutlu etmiyor beni hiçbişi... konuşmak, dinlemek, öğrenmek... Şantiye çayı...  yeni iş yeni alışkanlıklar demek. Çay sevmeyen ben, şantiye ortamlarında çaya alıştım :) ÇAy sevenlere bol çaylı günler... görüşürüz..

İstanbul Çerkes Derneği

18 şubat cumartesi günü açılış gecesideydik. İnanılmaz bir kalabalık vardı. Oturcak yeri bırakın, ayakta durcak yer bile kalmamıştı. Bu kadar yoğun katılım olması sevindiriciydi. Açılış, konuşmalar ve sunumların ardından düğüne geldi sıra. Önce sokakta, sonra da boşaltılan salonda yapılan Çerkez Düğünü çok güzeldi. Bende makinamla bu anı ölümsüz hale getirdim tabiki. Çooook güzeldi soydaşlarla birarada olmak :) Bu arada bilmek isteyenler için, Dernek Merter de... Fotolarda burada.. ;)