23 Ocak 2012 Pazartesi

Ocak Müzik Listem

Düşün..düşün..düşün.. Düşünmekten sıkıldım ve müzik dinlemeye karar verdim. Sonra kendi İlk10 listemi hazırlıyım dedim. Sonra da bu listemi paylaşıyım dedim. Müzik ruhun gıdasıdır lafını sakın yabana atmayın..

Ocak Ayı En Çok Dinlediklerim 
  1. Olsun - Halil Sezai
  2. Oflaya oflaya - Burcu Güneş
  3. Anason - Zakkum
  4. Boş Bardak - Fettah Can
  5. Pembe Mezarlık - Model
  6. Sensiz Olmaz ki - Mustafa Ceceli
  7. Bana Dokunma - Çağrı
  8. Havaalanı - Hande Yener
  9. Hep Yaşın 19 - MFÖ
10. Acıyor - Göksel

Cem Adrian dışında severek dinlediğim ve takip ettiğim özel bir sanatçı olmamasına karşın, çeşitli sanatçıların dinlediğim şarkıları bu listedikler. Popüler kültüre de pek takılmadığım için, kendi en çok dinlediklerimi yazdım bende :)
Bu aralar bu  parçaya takmış durumdayım. Halil Sezai denen şahsı yolda görsem tanımam, çünkü klip kültürüm pek yok. Radyo dinlerken rastladığım parçasına vurulmuş durumdayım.. Dinleyelim :)

1 yorum: