31 Ocak 2014 Cuma

Yoğun Günler

Abi bugün  ne baş dönmesi yakaladı beni böyle.. Günlerdir maruz kaldığım düşünce istilası galiba bugün patlak verdi... Bu rağmen gitmek zorunda kaldığım yerler, yapmak zorunda olduğum işler vardı. Ara ara yakaladı gün içinde ama, akşamüstü uykusu biraz dinlendirdi zihnimi.. Bakalım yarın dokturum ne diycek bunları da ilave edince kontrole gittiğimde... Neyse, hayırlısı... Gelelim derlemelereeee...

Herşeyden önce, kitabımı bitirmeye çalışıyorum :)


1- Gittiğimiz akrobasi sirkinden bikaç foto.. Çok beğendim diyemem ama son ateşli gösteri ile şu demir adamların gösterisi gerçekten iyiydi...






2- Hobilemece, kendimce evadan baykuşlar yaptım. Acemi işi tabi ama çok zevkliydi :) (birde su fotoları çevirebilsem)

3- Aldıklarım da şöyleeee, kadeşimin evine kapı süsü :) Çok güzeldi dayanamadım..



öpüüldünüüüz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder