26 Eylül 2014 Cuma

Yeniden Ses :)

uzun bir sessizlikti dimi... Neler olmadı ki.. öğretmenlik bitti haritacılık başladı.. gel-git'ler.. bunalımlar.. gelip gidenler... ergenlerle savaşlar.. hastalıklar.. küslükler-barışmalar.. kavgalar.. hatalar.. sevinçler.. özlemler..

insan hayatında ne çok girdi-çıktı oluyor maddi ve manevi boyutta... Dün işe gittik, Kadiri tarikatıyla tanıştık..
Araştırdım, okudum.. Yine bir şeyler öğrenmeme vesile oldu yaşadıklarım.. Geylani vakfı, Kadirilik ve benimsedikleri düşünceler.. gerçekten ilginç ama bana halaaa uzak.. ama yeni insanlar tanımak, yeni hayatlara dokunmak kadar mutlu etmiyor beni hiçbişi... konuşmak, dinlemek, öğrenmek...













Şantiye çayı...  yeni iş yeni alışkanlıklar demek. Çay sevmeyen ben, şantiye ortamlarında çaya alıştım :) ÇAy sevenlere bol çaylı günler... görüşürüz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder