12 Eylül 2011 Pazartesi

Yoğun günler..Güzellikler..

Anlatması, daha doğrusu yazması bile o kadar yorucu geliyorki...Ve ben ki uzuuun uzun yazıları sevmem. Ama içimde kalmasındansa anlatıyım gitsin.

7 Eylül  de sevgili eşimin doğumgünüydü :) Üye olduğu klübe misafir geldiği için onu da beni de oraya çağırdıklaı için, pastamızı ve kutlamamızı orda, arkadaşlar ve yabancı misafilerle yaptık. Gece yarısına kadar süren sohbetin ardından, eve döndüğümüzde gözümüzden uyku akıyordu :)

Önce bir kuzenin kınası vardı. Foto şipşak olarak görevdeydim. Güzeldi ama çalan parçaları pek beğenmediğim için sadece "damat halayı"nda katılım gösterdim :) Sürekli Ankara havası, nereye kadar canım. Nerde o güzelim türküler..

Sonra, cumartesi günü eşimin yeğninin sözü vardı. Aynı gün AÖF bütünleme sınavları da olduğu için tüm gün ordan oraya koşturdum. Orda da foto görevi bendeydi. Pestilim çıktı. Tabi bunda en büyük etken apartman topuklardı :) Şu topuklular hiç bana göre diil..

Dün de yine sınav vardı. Sonrasında sınav stresi atmak için güzelce mağazaları dolaştım. E o kadar strese ancak bu gezme iyi gelirdi.

Bugünde oğlanın lise kayıt işleri için koşturmaca vardı. Bürokratik işler ne kadar zor ve yorucu. Yine bağış söz konusuydu. Amma ve  lakin, bizde kredikartızedeler olarak bağıştan muaf tutulmayı başardık. Olunca vericez artık ;)

Sonuç: Yoğun günlerin ardından sakin günler gelirmi dersiniz? Hiç sanmıyorum. Daha sırada Ayşe nin dünyaya gelişi var. Onun doğum fotoğrafları var :) Allahım sen bana güç ver ki hepsine yetişiim :)

FOTOLAR






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder