29 Şubat 2012 Çarşamba

Düşünce İshali 1

10  gün geçmiş bloğa yazmayalı. zaten 3 günü blog için tasarım yapmakla uğraştım.  Süper template ler vardı. Sonunda yaptım bitti ve etkinleşti :)

Hayat ne kadar karışık ve değişken.. Bazen hüzün, bazen mutluluk, bazen bunalım veriyor bana.. Ama genelde yoğun ve karışık :)

1- Yeğenim apandist ameliyatı oldu önceki gün. Aniden karnı ağrıdı, dr a gittik, patlamak üzere olan apandisti alındı. Dünde ziyaretine gittik ve anladım ki, hastaneleri sevmiyorummm. Canım dütoğlum, bi an önce aramıza dön inşallah..

2- 28 şubat kızkardeşimin doğumgüydü ama hastane olaylarından dolayı arada kaynadı. Hediyesi de haftasonuna kaldı.. Bir gün daha geç doğsa, 4 senede bir hediye alacaktık, ne güzel olurdu ;) (beni duymasın)

3- Başbakanımız galiba kötü günler geçiriyor. Haberlerde gördükçe üzülüyorum, zira onu seviyorum..

4- Pazar günü Taksimdeydik. Hocalı katliamını protesto mitingi vardı. Tabi biz mitinge gitmemiştik, birden yüzlerce insanın arasında kaldık. Miting olayı güzel, insanların tepkilerini dile getirmeside.. Ama içinde olunca anladım ki, Taksim bu kadar kalabalığı kaldıramıyor artık...

5- Yemek yapmayı sevmiyorummm... Bulaşıktan nefret ediyorummm... Ama kek-börek vs. yapmaya ve ev düzelemeye bayılıyorum. Acaba ikisi birbirini dengelermi? Umarım...

6- Okul harcımın 2.taksidini dün yatırdım. Paralı eğitime hayır diyorum. Okul harçları düşürülsün kardeşim bu ne yaaaa..

7- Bir ara gündemde olan okullarda kıyafet serbestliğine de karşıyım. Öğrenciler arasında rekabet ve alaycılık, birbirine karşı üstünlük sağlama çabası ve ayrımcılığa yol açabilir. Ayrıca öğrenci oldukları anlaşılmalı. Zaten özel okullar ile devlet okulları arasındaki fark yeterince can sıkıcı, eşitlik istiyorum.....

8- İstanbul da yine kar ve soğuk var. Bahar gelsin bir an önceee...

9- Hafta sonu motosiklet fuarı var ve benim objektifim tamirde.. 50 mm ile de güzel çekim yapamam  ki... Umarım hafta sonuna yetişebilir.

10- Vizeler yaklaşıyor ve bitirmem gereken bir kitap ve çalışmam gereken 2 ders var. Uygarlık tarihinden nefret ediyorum. Banane mısırlıların ilk kadın firavunundan yaaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder