1 Şubat 2012 Çarşamba

KardanAdamlıKarlar :)

Kar yaparken ve sonrasında dışarda olmayı tercih etmeyen çok üşümen bir insan olarak sabahın köründe dışarı çıktım, tabi makinamla :)

Beyaz gözü yorarmıs ve beyaz çarpması varmış, çoook iyi bi şekilde anladım. Giydim botları taktım şapkamı ve çıktım dışarı. Soğuk, cidden manyak derecede soğukkk. Ayrıca 2 karış kadar kar vardı parkta.

Kimsenin ayak basmadığı yerlere ayak basmış gibi oldum pürüzsüz kar örtüsüne basarken. Çok zevkliydi. Yaklaşık 1 saat kaldım dışarda ve sonuç olarak da dondum :) Hala ayak parmakklarım üşümekte..

Bir an evvel bahar gelsin artık :)


Bunlar sokağın bücürleri :)


 
Kardan adamın sabisiii :)

inatla dönmeyen park fotom :)



Donmuş ben :)

 Ve bir kar hatırası :)

git kar ve seneye kadar da gelme lütfen, bu sene yeterince üşüdük :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder