4 Nisan 2012 Çarşamba

Açlık Oyunları Zamanı





Bu yazıyı okurken, alttaki müziği dinleyin ;)




















Açlık Oyunları bir kitap serisi. Suzanne Colins bu serinin yazarı. 2 hafta kadar önce de 1. kitabın filmi vizyona girdi. Ve ben nihayet dün gidebildim. Kesinlikle beklediğimize değmiş. Kızkardeşimle gittim ve bayıla bayıla izledim filmi.

Serinin takipçileri bilirler, oldukça heycanlı bir konusu var. Film ve kitap nerdeyse birebir. Ve tabi  filmin sonu da , Açlık Oyunları'na yakışır bir şekildeydi, "bekleyin, devamı gelecek" diyordu.. Keyifli bir filmdi. Bu arada, Açlık Oyunlarına "aç aç" gittiğimiz için, filmin sonunda da kendimizi bir kafeye atıp, karnımızı bir güzel doyurduk. Sonra da AVM de kısa bir gezi ile bitirdik günü..

Günün geyiği neydi biliyormusunuz ? 75-80 yaşlarında bir teyzenin, kızkardeşimi göstererek bana "kızınmı? " diye sormasıydı :) Tesellim ise kadının yaşlı ve sanırım "muhtemelen aşırı derecede miyop" falandır diyen kardeşimdi..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder