11 Nisan 2012 Çarşamba

Haftasonu AÖF sınavları vardı. Nihayet bu sene bitecek. Zaten 2 dersim kalmıştı. Onları da verdim mi tamamdır inşallah :) Finaller haziranın ilk haftasında. Kendime nisan sonuna kadar dinlenme izni verdim. Zira beynim resmen ambalaj oldu fazla yüklemeden.




Ders çalışma süresince romanlarımdan uzak kaldım. Bu mesafeyi kapatmak için bir kitaba başlamaya karar verdim. Kitaplığımda okunmayı bekleyen güzellikler var :) Ama ben açlık oyunlarının 2. ve 3. kitabını tekrar okumaya karar verdim. Bu güzel 3 lü seriyi herkese tavsiye ederim..

Dün akşamdan beri yaşadığım mide fesadı sona ererse bu akşam okumaya başlarım umarım. Hasta olmaktan nefret ediyorum ama nedense bu ara ne sık hastalandım ben yaaa :( Ciddi ciddi spora başlamayı düşünmeliyim.  Yediklerime de dikkat etmem lazım. Mesela çok sevdiğim neskafeden artık uzak durucam. Yapay yiyceklerden de öyle.

Herkeşlere sevgiler.. Hastalıksız ve sağlıklı günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder