5 Ağustos 2011 Cuma

Bilmiyorum

Bir insan en faza kaç parçaya ayrılabilir sizce? Ben aynı anda 4 parçaya ayrılabiliyorum. Ama sonuçta olan yine bana oluyor.

Annem küçük kızkardeşimin oğluna bakıyor. Ozi. 3 yaşında. Genelde bizde oluyor, nedenini sevgiye bağlıyorum :)

Ortanca kardeşiminde 2 yaşında bir Züzü'sü var. O da bir teyze delisi. Artııı kız kardeşim yine hamile olduğu için acil durum çağrılarına koşmak bana düşüyor.

Kayınvalidenin de arada sırada olan isteklerine yine ben yanıt vermekteyim, zira başka kimse yok çevrede.

E tabi birde bizim kendi ev halimiz var. Bir cadı ve bir ergen ile uğraşmak da bilin bakalım kime kalıyor?
Bir de yoruldum dediğimde "e sen bütün gün evdesin, taşmı taşıdın sanki" diyen sevgili kocacım var :)
Yakın yerlerde oturmanın zorluğu bu olsa gerek. Lakin güzellikleri de yok değil. MEsela ilk iftarımızı kardeşimde açtık. Bir arada olmanın güzelliklerinden biriydi..

Bir gün ortadan 4e bölünürsem kimse şaşırmasın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder