27 Ağustos 2011 Cumartesi

Ramazan Kaçamağı

Geçen çarşamba yeğenlerim ve kızımla bir kaçamak yapalım dedik. Ramazan da oruç oruç gezmek güzeldi ama susuzluk öldürücüydü :) Herşeye rağmen güzel vakit geçirdik. Bir sürü fotoğraf çektim ki bunları da ekliycem. Kızlar benden çok yoruldular, ne de olsa benim kadar alışkın değiller yürümeye :) Beyazıt ta buluşup kitap fuarıyla başladık geziye.

Fuar gerçekten güzeldi ama benim favori standım tabiki Pegasus Yayıncılıktı. 2 kitap aldım ve çıktık.
                                
Beyazıt camiinde kılınan namazdan sonra sahaflara doğru geçiş yaptık..

Tesbihci amcalar :)
Sahaflara bayılıyorum..


                                Sahafların arka kapısından çıkış ve sonrasında Sultanahmet deki stantlara geçiş ...










                                 Şerbetler harika gözüküyordu ama içemedik,  iftara çok vardı :)

                                 Turşulara dayanamadık ama nafile, bende turşu suyu aldım iftara :)


























            Sultanahmet sonrası gülhane de dinlendik. Ve sonra sirkeci ye doğru yürüdük yavaaaş yavaaaş..

                                                    Bunlardan bir tane de halamıza aldık..
                                           Baharat çarşısında harika kokular ve yiycekler vardı :)

                                             Kızımın zoruyla kuşçuları gezdik..
                                                    Kuşçuların arka tarafındaki çiçekleri gezip, bir tane Gardenya aldık..

Sonuç : Harika bir gündü :)

4 yorum:

  1. fotoğraflar çok güzel...güzel gören, güzel düşünenlerdensin;)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. süper bir gezi programı ama çok yorucu :))

    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  4. yorulmadan zevki çıkmıyor yonca :)

    YanıtlaSil