30 Ağustos 2011 Salı

Arafe de Feshane ve Sultanahmet




Arafe akşamı (yani dün akşam) iftar sonrası küçük motorumuzla bi Sultanahmet yapalım dedik. Yani ben yapalım dedim, eşimde götürdü sağolsun. Sahilden yavaş yavaş Sultanahmet e doğru çıktık. Daha önce foto koymuştum ya, bu yüzden yeni foto eklemedim. 2 tanecik yeterli yeni olarak. Çok kalabalık değildi, sanırım arafe yorgunluğundan kimse gezmeye çıkmamış.  Ama benim gibi gezme deyince herşeyi unutan biri için yorgunluk bahane olamazdı. Aslında o kadar yorgundum ki, bayılabilirdim. Ama ramazan bitmeden bir akşam görmeyi çok istiyordum buraları ve son günde olsa gittim :)


 Sultanahmet e kurulan standların bulunduğu sokak..
 İstanbul ' un eski görünüşün yer aldığı tablo, Feshane nin girişinde asılıydı..
 Bu da Feshane nin fabrika olduğu günlerden kalma bir kare..
 Feshane nin giriş kapısının eski hali..
 Kandiller..
 Gül ürünlerinin satıldığı stand güzeldi..




Sonuç : Feshane çok kalabalıktı ve alışveriş yapanlarla doluydu. Ama Sultanahmet her zamanki gibi mükemmeldi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder