16 Temmuz 2011 Cumartesi

Alışveriş esintisi

Geçenlerde kardeşimle IKEA ya gittik. Gezmekten çok zevk aldığım ve gittikçe de birşeyler almadan çıkamadığım güzel mekan :) Yine ufak tefek bikaç parça bişey aldım.

 Şu IKEA iyiki var. Gerçi fiyat bakımından biraz tuzlu olsada bazı şeyler, yine de her cebe uygun eşya bulmak da mümkün. Aldığım ufaklıkları paylaşıcam ama siteden indirdim fotoları.

Yakın zamanda (iyileşince umarım) kendi objektifimden de paylaşmayı isterim. İdareten fotolar...
Çocukların ranzası için aldım bu cibinliği. Tabi kızımın yoğun baskısıyla. Monte edince güzelde oldu..

Aldığım iki vazo kitaplığım içindi.. Çok da güzel oldu bence :)

 Bu saksıyı da çiçek meraklısı oğluma aldım. Henüz içi boş gerçi :) Ama eminim ki yakında dolacak.
     
Bir tane de kaktüs aldık kızıma. Ama şükür ki fazla dikenli birşey değil.

Bu kutuları seviyorum. Benim kitaplığa çok yakıştı. Dökümanları çok güzel toparladı.

Mumluklar.. Sadece 2 tane aldım denemek için. Ve çok beğendim. Şimdi farkettim ki aldığım herşeyi kitaplığa koymuşum :) Annem geldiğinde yine kızacak bana ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder