7 Temmuz 2011 Perşembe

Alış-Veriş :)

Mutluyuuum :) Çünkü annemle alışverişe gidiyorum. Çanta bakıcaz ve alıcaz. Annemle beraberken alışveriş çok zevkli çünkü benimle delice gezebilen nadir insanlardan biri. Bu akşam memleketi Sivas'a yolculuk var. !0 gün kadar annemsiz ve babamsız ve tabi kahvaltısız kalıcam.

 Neyse, konuya dönersek, gidip yeni ayakkabısına uygun bir çanta alıcaz. Tabi bulabilirsek :) Annemi kandırabilirsme bende alabilirim bi tane. Kandırabilirsem diyorum, ziraaa annem, benim, tam anlamıyla bir "alışveriş manyağı" olduğumu bildiği için, beni mümkün olduğunca birşeyler almaktan uzak tutuyor (tutmaya çalışıyor). Bu konuda kardeşlerimi de tembihledi :)

Akşama, ya da ne zaman gelirsek, aldığımız çantanın fotosunu buraya eklerim..

Mutlu alışverişler kendim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder