27 Temmuz 2011 Çarşamba

Düşünce ishali-1

-El işi, moda  ve yemek tarif bloglarıyla aram kötü..
-Ne kadar çok bu tarz blog + site var..
-Sanırım asla iyi bir evkadını olamıycam..
-Havalar ne kadar da sıcak gidiyor..
-Zero'nun yarın son iğnesi..
-Bugünki alışveriş sonucunda farkettim ki, sadece kendime değil, başkalarına birşeyler alırken de kendimden      aynı derecede geçebiliyorum :) ..
-NE kadar uğraşsam da yüksek topuklarla asla 1 saatten fazla yürüyemiycem..
-Hala öksürüyorum ve bundan sıkılmaya başladım..
-Acaba hastalıklar gerçekten günahların bedelimi? Öyleyse amenna..
-Siyasi, dini ve ideolojik görüşlerimden dolayı beni facebook da  silen sevgili "sözde"arkadaşlar, iyiki  YOKsunuz. Hazımsızlıktan kaynaklanan bu rahatsızlığınızın bir an önce geçmesini dilerim..
Ve insanları farklılıklarıyla kabul eden siz diğerleri, benim gibiler, iyiki VARsınız..
-Yazmayı seviyorum. Ancak uzun değil, kısa ve öz.. 
-Yarın yapıacak ne kadar çok iş var, şimdiden bunaldım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder