23 Temmuz 2011 Cumartesi

The Sims 3

 

Yıllardır canım sıkıldıkça oynadığım tek oyundur Sims. Önce Sims1, sonra Sims2, şimdi de Sims3 var. Ev dizayn etmeyi, insan şekillendirip giydirmeyi sevenler için bence harika bir oyun.

Şekil verdiğiniz ve giydirdiğiniz insanlara Sim deniyor. Hazırladığınız simi sonra bir eve yerleştirip hayata başlatıyorsunuz. İhtiyaçlarını giderip, sosyalleşmesi için yardım ediyorsunuz. Bir nevi yönetiyorsunuz.

Benim bu oyunda en sevdiğim şey, ev dizaynı. Dilerseniz hazır mobilyalı evlere yerleşir, isterseniz de boş eve yeni mobilya alabilirsiniz. Yada kendi evinizi boş arsa satın alıp, kendiniz inşa edersiniz. Bunun için para lazım tabiki :) Bu yüzden de yaşasın para hilesi :) Tama pek dürüstçe sayılmaz ama sonuçta bu oyun, üstelik tek kişilik bir oyun :)

Valla bence oyunun yaşı yok. Hayal gücünün gittiği yere kadar yapın, giydirin, oynatın :)

2 yorum:

  1. Bu postu görünce gülümsedim önce demekki yalnız
    Değilmışim dedim :D kime simS oynuyorum desem o oyun
    Oynanılırmı diyorlardı :) ben oynuyorum hemde saatlerce hiç sıkılmadan en ufak detayına kadar kendim design ediyorum :D
    Benimle aynı düşünceleri paylaşan birini görmek çok mutlu etti beni doğrusu :D

    YanıtlaSil
  2. :) Bu oyunu oynamayan zaten zevkini bilemez. Seni mutlu etmek beni de utlu etti bak şimdi :) Sevgiler..

    YanıtlaSil