31 Temmuz 2011 Pazar

Ramazan geldi yine :)

Tam 1 ay boyunca nefsimize hakim olucaz. Evet, hemde bu sıcaklarda.. Geçen sene çok zor geçmemişti. Hatırlıyorum da sadece 1 gün çoook feci susuzluk çekmiştim. Allah çalışanlara yardım etsin. Onlar için daha da zor olacak. Ama Allah eminim bir kolaylığını verecektir.

Hazırladığım gafiği Facebook profilime resim olarak koydum. Buradan da paylaşalım dimi ? Illustrator de hazırladım. Tekrar edilmeyen bilgi unutulmaya mahkumdur sözünü aklıma getirdi program. Çünkü uzun zamandır kullanmadığım için bazı şeyleri unutmuşum :) Yine de zevkliydi uğraşması.

Ramazan da planlar çok. Kitap fuarına gidilecek, iftarlara gidilecek, iftar davetleri verilecek, bol bol fotoğraf çekilecek... Uzun lafın kısasıııı HOŞGELDİN YA RAMAZAN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder